glädje är...

Lättnad är att vakna på morgonen utan en klump i magen.

Oro är att inte veta hur framtiden ser ut. Att inse faktum; jag är ensam nu. inga livlinor. ingen annan. bara jag.

Rädsla är att bli kvar i den ensamheten.

Trygghet stavas familj och vänner.

Saknad är att ha sina allra närmsta vänner i 2 andra länder.

Längtan är tanken på att få ha någon att dela livet med.

Fantastiskt är att få vara barnvakt igen, jag har saknat dem så!

Framtidstro är att veta att no matter what så är Gud med mig och att Han har en fantastisk plan för mitt liv.

Glädje är att komma hem och öppna brevlådan för att inse att det ligger ett helt underbart fint brev där till mig. Med ett litet konstverk på, från världens bästa vän.





Kommentarer
Postat av: Tilda

Hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback