min dag.


c´est moi.


dagen började med att L ringde och sa att föreläsningen var inställd. Hon befann sig då lyckligt hemma och hade sett detta på internet medan både jag och C redan var vid centralen/tunnelbanan på väg till universitetet. gah, den enda föreläsningen vi hade idag och så blev den inställd. dumt. men men..istället för att deppa ihop över min brist på sömn, som nu faktiskt Kunde ha botats genom en timmes sovmorgon, så klev jag glatt ut i kylan för att gå på en liten shoppingtur istället!

Mina fynd är ännu ej fotade, så det blir lite bilder från dagen istället:


mitt underbara stockholm. shoppings längs med Kungsgatan och Norrlandsgatan.


sen passade jag även på att fånga min blivande arbetsplats (?) på bild...

(blir nog inte så!)




shoppingturen ledde mig in i PK-huset.



Efter detta var det verkligen dags för något att äta. Tillbaka till Kungsgatan och ett besök på Espressohouse blev det.
Stor latte och scones med cream cheese, samt en liten lässtund med förra månadens nummer av Elle. (fastighetsrätten har tagit upp all min läs-tid, så jag har halkat lite på efterkälken!)



I väntan på att Sandras föreläsning skulle sluta spenderade jag tid på stadsbiblioteket.
jag hade mest tänkt att gå runt lite, men kom (som vanligt) därifrån med 7 böcker!


nu är det dags att återigen gräva ner sig i böckerna och lagboken. Sen blir det ett avsnitt av Top Model och en tidig kväll. lider av sömnbrist tror jag. Time for tea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback