S som i super och S som i sämst

Jag har insett att jag är i stort behov av en massa S i mitt liv.
Just nu har jag en lång lista på saker som behövs:

Sol
Sandra (kom hem från Mariannelund!)
Sommar
Semester
Sommarjobb
Sällskap
Sånger (lovsång!)
Samtal
Syskon (har inte träffat min plastbror på evigheters evigheter!)
Samos (åh vad jag längtar tillbaka!)
Salami (det är faktiskt jättegott)


Men S är ju svenska språkets vanligaste bokstav har jag fått höra...så det finns en hel del på S som jag skulle kunna klara mitt rätt bra utan just nu, men som uppfyller tillvaron istället.

STRESS och stressymptom
Saknadskänslor
Skadeståndslagen
Seminarier
Stockholms kollektivtrafik

Kommentarer
Postat av: anski

Och eftersom jag sitter på jobbet mitt i natten, är lite ensam och inte har något att göra vill jag tillägga: Segling och Söder på pluskontot samt "snö till helgen?" och sjukhusfiltar på minuskontot. :o) Kram!

Postat av: Christian I

De dära sista fick mig å skratta:) Minst hälften av gångerna du ringer så sitter du ju på buss eller tunnelbanan. Eller så beStäller du en latte:P

Ha de fint!

2008-04-03 @ 08:21:28
URL: http://flumpe.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Sötaste... hittade din blogg:) Är annars världssämst på att läsa bloggar, men eftersom jag har planer på att kanske ge mig in i bloggosfären själv så är det trevligt att läsa andras med. S:et som dominerat Götet idag är sol. Men det ska tydligen bli snö och slask på torsdag...:( Puss på dig

2008-04-08 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback