Sommaren som var..

spenderades..

rhodos med sandra



som konfaledare på stora strand


Soldiers for Christ!

(det fantastiska ledar- och köksteamet inför ledarutmaningen!)


Efter stressiga dagar på lägret kan man på kvällen gå ner till badplatsen
och njuta av det här. min absoluta favoritplats i Sverige.

Efter lägret begav jag mig med familjen till resten av släkten i Oslo


Sedan var det dags för mig och mamma att åka till Barcelona,
en helt fantastisk stad!
Full av..


shopping


världens bästa mamma..och god mat! :)



mysiga gränder att besöka



häftiga utsiktsplatser (här i Gaudis park)



sevärdheter (även här i Gaudis välkända park med de klassiska mosaikfigurerna)


självklart lite Starbucks (så fort möjligheten finns ju!)





massor med fina blommor! (varför har vi inte sånna här hemma??:)..)

Efter en dags vilande begav jag mig sedan till pappa i Bryssel



frukost



shoppinggator



charmiga godisstånd



pappan min



etiopisk mat (bland det godaste jag någonsin ätit. mums!)





välkända serier målade på husväggar (finns överallt där!)



kvällsfika



Inget är mer belgiskt än våfflor!



street art



Art Nouveau hus



middag!




världens bästa pappa!



emma i svartvitt



den här sommaren var precis vad jag behövde efter den stormiga vår som varit. det blev visserligen inte så mycket tid att vila men istället har jag fantastiska upplevelser med de som står mig allra närmast, att tänka tillbaka på. känner mig otroligt välsignad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback