gääääsp!

en extrem trötthet har bara vällt över mig. det kan antagligen bero på att jag igår fick världens förkylning; men redan innan den var jag trött. nu känns varje trappa som ett maratonlopp; hjärtat slår dubbelt så snabbt och jag blir helt varm. jag kanske bara behöver lite sol? jag är ruskigt trött på vinter, kyla, regn&rusk. och förkylningar..som jag lyckats klara mig undan hela vintern i princip, men naturligtvis blev jag jätteförkyld nu när jag absolut inte har tid! men det är bara att ge efter för viruset; soffan blev min fristad idag..det fanns inte en chans att jag skulle orka åka till universitetet. på eftermiddagen kände jag mig dock piggare, så då blev det en tur in till åhlens och akademibokhandeln för att kolla lite på rean. hittade en helt fantastisk bok om matbröd (har jag sagt att det är mitt nya mål? att bli bra på att baka bröd :)..) sen så införskaffade jag en present till morfar som fyller år imorgon (sånt är alltid såå svårt!) och lite nya tröjor som jag kände ett behov av. tänk vad både uppiggande och uttröttande en shoppingtur kan vara! :) tur var också att akademibokhandeln hade ett café i affären..jag var svimfärdig när jag kom dit. kände att rummet började snurra och bestämde mig för att en vilopaus med en stor latte och en smörgås nog vore bra. :) nu är jag iallafall lyckligt hemma, middagen är intagen och kvällen ska spenderas i soffan med "köprättens grunder" varvat med en "vanlig" bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback