Filipperbrevet 1:27-28

"Lev nu bara på ett sätt som är värdigt Kristi evangelium,
så att jag - vare sig jag besöker er eller är någon annanstans -
får höra om er att ni står fasta i en och samma anda, att ni sida
vid sida kämpar för tron på evangeliet och aldrig någonsin låter
er skrämmas av motståndarna. Det gör klart för dem att de skall
gå under och ni räddas, som en gåva från Gud. "




vissa stunder, som nu (mitt i natten) till exempel, så kan jag bara fyllas av en
sådan otrolig tacksamhet. tänk vilken välsignelse; att få växa upp i en familj där
jag redan från barnsben fått veta att det finns någon som älskar mig, oavsett. 
trots felsteg, trots brister, trots otillräckligheter.
allting handlar om ett litet ord på 3 bokstäver; nåd. utan den, vore vi ingenting.

så här står jag...och vill bara ropa ut min tacksamhet.

öronen och hjärtat fastnar en stund i en av mina favoritlovsånger;
How great is our God.

"How great is our God, sing with me
How great is our God and all will see
How great, How great is our God

(verser)

he´s the name above all names
you are worthy of all praise
and my heart will sing
how great is our God"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback