vår!

som den trogne pendeltåg-åkare jag är så spenderade jag även denna dag ungefär 40 minuter på tåget.
och som alla andra dagar började resan med en titt i Metro...i dagens tidning stod det bland annat att vi ska klä oss färgglatt i vår. hm, det gör man nog vanligtvis ändå- rätt naturligt på våren, men jag blev bara glad över att för en gångs skull slippa se dystra koftor i svart, grått och vitt. färg = me like.
hann med lite secondhand shopping också..det blev dock en brun väska, ingen färg där inte...men i väskor så är det okej med lite mer neutralt! haha.

blev iallafall så inspirerad av alla färger i tidningen och överallt på stan nu så jag åkte hem och tog lite kort på några av mina favorit saker här hemma. och där kan jag lova, att färg är det sista som saknas!


mitt underbara rum med den grymt fina tapeten..jag föll pladask :)

(men lugn, det är bara en fondvägg, resten av rummet är vitt!)

mitt fönster


vår mysiga hall!


mina helt underbara örhängen som världens bästa Matilda gjort till mig.


och sist men inte minst...dagens inköp.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh vill också... secondhandshoppa alltså. Nästa helg kanske? Så kan vi fika på Condecco eller Ethels oxå:D
Puss

Postat av: emma

jaa, lätt att vi ska! jag ska kolla biljetter, men hoppas att jag kan komma, typ lörd-månd?
KRAM

2008-05-15 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback